Surfers-lagenget

Nu sitter vi pa internetcafe, darfor ar det valdigt konstigt att skriva med australienskt tagentbord. Men det ska val ga, ni far anstranga er lite mer nar ni laser bara, hoppas det funkar.

Det ar sjukt dyrt overallt att anvanda internet, nu har vi hittat ett billigt stalle och det kostar 3 dollar per timme, men det ar mer an halva priset emot alla andra stallen har.

Vi har skaffat lagenhet nu(!!!!!!!!!!!), svinbra kanns det, forutom att vi inte har nagot jobb, det ar lite pissigt. Pengarna borjar sina sa vi ar lite stressade. Men som sagt, lagenhet. Om en vecka flyttar vi in i en lagenhet, helt grymt gott ska det bli. Den var jattefrasch och kommer kosta oss 330 dollar per vecka, tillsammans da. Det sparar vi in ganska mycket pa.
Det var en ganska bra deal faktiskt, vi kommer kunna bo dar fram till pask i allafall(om vi far nagot jobb), men det ar bara 7 dagars krav. Ska ta lite bilder och sa nar vi flyttat in sa ni far se :)

Jag hoppas bara sa jakla hart att vi hittar nagot jobb, vi soker allt vi hittar och ska fortsatta idag. Jag fragade runt pa nagra restauranger igar, svin nervos hela tiden. Det gick la inge vidare, det ar liksom inte sesong nu, sa de flesta avvaktar lite. Jag har gjort nagor i alla fall.

Vi har det bra i alla fall, vadret ar underbart! Funderar starkt pa att kopa mig en gitarr idag och spela pa gatan. Nagot kanske man kan tjana in pa det, jag har hort att det ska vara ganska bra betalt ;) Haha.

Ja, vi far se, hittar vi inget jobb aker vi till nagon farm om ett par veckor. Det ordnar sig!

Langtar hem iblnad, trots att jag har det sa bra. Tusan att man inte kan flytta hela vanliga livet hit. Alla manniskor och allt sant. Da hade det vart perfekt har.

kram pa er!
Malin

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej! Så bra att ni fick tag på en lägenhet. Klart att du snart får ett jobb, vem vill inte anställa Sveriges eller i alla fall Uddevallas duktigaste och smartaste tjej. Kram från Yvonne med familj

2011-02-25 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0