Surfers Paradise

Ledsen över det långa glappet mellan bloggandet. Nu är vi i Surfers. Här är det fashigt som fasen, pooler och takterraser för fullt. Louise och Erika har hookat upp med oss igen efter sin trip till fraser island. Det är bra :).

Vi har suttit och letat lägenhet här nu i 3 timmar tror jag, det är väldigt svårt att hitta bra, men nu har vi hittat en som vi vill kolla på. Hoppas på det bästa bara. Den ligger i alla fall vid Palm Beach, vilket johan tyckte lät bra ;).

Mina batterier är nästan slut på datorn nu, så jag kan inte skriva så långt idag. Vi har i alla fall ett ställe vi kan snylta på internet nu, så jag kan gå in igen. Ska försöka få upp lite bilder innan den slocknar.

Vi lever i allafall och har det bra. Solen skiner extra starkt och vi stinker solkräm och svett! *Tummen upp* Ella ska hjälpa oss med kontakter till jobb och sånt, så det känns bra. Vi är taggade för jobb och ser fram emot att tjäna lite pengar.

Skriver snart igen!
Längtar efter er allihopa.
Kramar Malin




sista bilden här är från MODERNA MUSEET(Amanda mamma!!!!) i Brisbane. As coolt!

Kommentarer
Postat av: EWA

Kul att du kopplar ihop modern med mig och Amanda. Eller var det museum du kopplade till ;).

Museer är vår melodi! Skönt att höra från er, och skönt att se värme, i den mån man kan se värme. Här kan man i a f känna kyla. P o K från mams

2011-02-21 @ 09:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0