Dag 1 i Sydney

Idag vaknade vi  sydney. JA, vi kom ju hit igår så klart, men då kände man sig ju lite överkörd efter den långa resan. Förkylningen är på bättring(!!!).
Vi tog i alla fall en liten promenad förut. Gick igenom en park och slängde en kik på havet. Det såg helt okej ut. Här kommer lite bilder.
Den här bilden var det jag ville lägga upp igår i malaysia.
Här är en allmän vy. Det höga tornet får man åka upp i, men då måste man ge dom pengar först.
Louise och Johan gick före mig, för jag var så seg. Men då kunde jag ta smygfoton på dem undertiden ;)
Detta trädet hade bergis Rafiki velat bo i om han kom till Sydney. Exemplariskt klätterträd!
Det var allt för nu!
/Malinda

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skönt att ni är framme och att förkylningen gett med sig. Vädret ser ju härligt ut. Här är det snöskottning som gäller och snön faller fortfarande. Kramar /Yvonne med familj

2011-01-06 @ 11:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0