Dagen före...

Den här dagen suger. Hatar att säga hejdå, så jag gör inte det. Jag kommer ju snart hem. 5 månader går väl ganska fort när man kommit in i allt, eller? Det är ju inte ett halvår ens, egentligen. Äsch, jag vet inte.

Lite jobbigt måste jag medje att det känns, kommer ju såklart sakna många så himla mycket så det liknar sig inte- Plus det har jag har resefeber, som tusan. Usch, varför blir man så här, förr tog det ju 5 månader att bara komma fram till Australien. Nu tar det lite mer än ett dygn.

Jag skulle i alla fall vilja att ni läser min blogg och att vi hörs på skype. För jag kommer tänka på er också, fast jag är på andra sidan. Vi dras trots allt mot samma mitt.

Oändliga Kramar
Er upptäcksresare


min harry <3

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vi vill önska dig en spännande tid i landet långt där borta, hoppas du får en bra resa dit. Vi kommer att sakna dig! Hälsa till Johan också.

Många kramar

"gudmor" Kalle, Jonas och Emil

2011-01-02 @ 20:02:15
Postat av: Malinka

Tack så mycket! Ska skriva så ofta jag orkar här på bloggen, så ni kan få en liten del av resan ni också! Kram på er! :)

2011-01-03 @ 08:22:53
URL: http://malinronnerhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0