Malaysias flygplats 22.40

Förkyld, feber, ipren, nässpray, sömntabletter.

Nu sitter vi på Burgerking på malaysias flygplats och har precis förtärt var sin fet exotisk hamburgare. Gött, man vet ju aldrig när man får mat igen. Jag är förkyld upp över öronen och har nog några centimeter feber också. Jag känner mig ungefär som en svullen gris då jag kände att skorna inte passade längre när vi landat. Bihålorna känns också väldigt fyllda och svulstiga(Lägg märke till ordvalet Josefine´!).

Allihopa är lika snurriga och känner hur restaurangen gungar fram och tillbaka. Johan blev nästan sjösjuk, så han gick en sväng i hallen, på det allderless för blanka golvet. Malaysias flyplats ser topmodern ut och är jättefräsch!

Vädret, det alla sitter och väntar på´(!!!), åska, regn och natt. Lite ruggigt på ett varmt sätt. Det är extremt varmt och fuktigt och man kände direkt att man hamnat i Baloo och gängets trakter. Det är 30 grader varmt och vi har långbyxor. Jeans för att vara lite mer exakt. puh!

När vi gick den maratonlånga vägen för att hämta bagaget, såg vi ett cabincrew som vi ville ha med oss på resan. Man blev så glad när man såg dem. Ni får se själva...

..trodde jag i alla fall, bilden kommer. Men detta intrernetet är så segt så det går inte ladda upp bilder.

Vi hörs igen, när jag kommit fram till sydney!
Saknar er redan! Puss på alla!

Kommentarer
Postat av: Karin Höglund

Skit, vad jobbigt för dig att vara sjuk i händelsernas centrum. Jag är också sjuk. Om det är jag som smittat dig så sitter jag här och har sjukt (haha) dåligt samvete en stund. Hoppas du snart blir bra i alla fall!

Puss Karin

2011-01-04 @ 19:27:13
Postat av: Ann

Men då kan det ju bara bli bättre!!!!!!! Synd att inte kunna njuta av resan för det är ju spännande att ge sig iväg. Blir bihålorna värre får du nog norpa Johans Pc-kur! Här är stilla, Mårten hos fammi som ramlade inatt igen, men bröt inget den här gången. Stor stor kram på er alla tre!!!!!!!

2011-01-04 @ 19:30:32
Postat av: Jossepung

Åh, Cabincrew. Har ingen aning om vad det är men det låter hysteriskt exotiskt och fräckt. Baloo är bra men du är bättre. Krama Louise och nyp johan i bröstvårtan från mig. Och påminn honom om tofs!! Och pussa dig själv från mig! <3

2011-01-04 @ 19:36:13
URL: http://josefineskog.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag blir stört nyfiken på cabincrewet (som för övrigt är crewet i cabin, Josse). :D



Kramelam från Sys

2011-01-05 @ 08:47:30
URL: http://amandien.blogg.se/
Postat av: Pappa 54 år !

Hej. Håller på att tina upp prinsesslängder (sugen??) ifall fastrarna dyker upp i kväll.

Queensland har drunknat. Här snöar det. Hoppas ni mår bättre snart. Och du... håll dig till Baloo! Det är en cool typ.

Kram //P

2011-01-05 @ 12:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0