Shelly beach*

Very nice! Shelly beach var jättefint, vi skulle egentligen till Manly Beach, men det blåste rakt på och var inte strålande sol, så vi gick vidare och kom till Shelly Beach! Berget skyddade så att det var ganska lugnt vatten och lite lä. När inte solen är framme är det skönt med lä, men när solen kommer fram blir det så varmt så man bara längtar efter lite vind. Det är kväppt, man är aldrig nöjd.

Det var väldigt "Olånggrunt", det tyckte jag var skönt. Vi spelade chicago på stranden och bara hade det gött. Även idag var vi med Carro och viktor. Idag utbytte vi mattips!

Nu när vi kom hem såg jag att jag fått soleksem över hela kroppen. KUL! ..not.. Det har inte börjart klia än dock (Peppar peppar), så det är ingen fara. Det blir att använda Efter solen som mamma gav mig och hoppas på det bästa till morgondagen!

Imorgon ska vi vila från solandet lite och åka på en tur till Blue Mountains. Det ska vara jättefint där uppe, så hoppas det blir bra!

Det får ni se imorgon, här kommer en bild på Shelly Beach.
Haj / Malin


Synd att skogen blev så mörk på bilden, för det var jättevackert med skogen ner på stranden och lite palmer längre bak på stranden. Riktigt fin strand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0