Ja, det var ju det med jobb.

Tjaaa!

Ja, jag har ju något slags jobb i allafall. Dock är det som sagt bara provision. Jag hoppade lite för högt sist när jag skrev om jobbet. Jag bokade in 5 par på visningar de två första dagarna jag jobbade och var jäkligt nöjd med mig själv att jag hade tjänat 500 dollar. Tydligen måste paren även gå på visningen, annars får jag inga pengar alls för dem. Det visste inte jag dock, eftersom de inte berättat det för mig. Det var bara ett par som hade dykt upp och var kvalificerade. Det betyder att jag endast hade tjänat 100 av de där 500. Skit. Ja, men det är ju som vi sa, mer än vad jag hade innan i alla fall. Igår bokade jag bara in ett par, hoppas de går. Det får jag reda på idag när jag kommer till jobbet(jobbar 13.45-19.45 idag).

En bra sak med att bo i Surfers är att det finns en kennel mitt på huvudgatan. Det är alltid massa söta hundvalpar där som man får gå in och titta på. Inte nog med det, man får ta hem hundarna på natten om man vill(!!!!!!!!!!). Man får alltså låna hem dem över natten så de ska slippa vara ensamma i butiken på natten. Herregud, jag kommer inte lämna tillbaka hundvalparna. Jag ska spara de små gossen. Dom är så söta så man vill käka upp dem. De hade massa små golden reitriver och labradorer nu, små och lurviga. Sedan hade de två andra lurviga bollar som jag inte vet vad det var och några taxliknande valpar som inte var taxar. Jag tror kenneln kommer flytta hit. Nog tjötat om det!

Jag har tagit lite bilder på vår lägenhet, så ni kan få se hur det ser ut! Jag kan meddela att jag varit en duktig hushållerska här idag. Jag har tvättat, damsugit, diskat disken från igår och imorse och plockat undan massa annan skit. Sedan har jag agerat diktator och piskat soffpotatisarna lite också. ;P

Här kommer bilderna:







Oj, vi hade visst pool! ;) SO NICE!

Ha det gott! KRAM!
Malin


Kommentarer
Postat av: Jessica

NICE MALIN!!!

2011-03-08 @ 10:03:45
URL: http://barapersika.blogg.se/
Postat av: EWA

JAG vill se bilder på valparna! Fin lägenhet.

2011-03-08 @ 10:34:09
Postat av: EWA

JAG vill se bilder på valparna! Fin lägenhet.

2011-03-08 @ 10:35:15
Postat av: ap

ååå vilken fin färg på köksstolarna!!

2011-03-10 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0