Jobb?

Hejhejhej!

Igar var jag pa arbetsintervju. Nar jag kom dit hade jag ingen aning om vad det var for jobb, forutom att jag visste att det var nagot som hade med marknadsforing att gora. Nar jag kom dit var inte Charles, som jag skulle traffa, dar, utan jag fick tillslut prata med en annan tjej, eftersom charles var ledig. (JA, den dagen han sa att vi skulle haintervjun!!!) I alla fall sa handlade allt om att man ska fa folk, i RATT malgrupp, att skriva pa att de vill ga med pa en VIP-rundtur i deras resortanlaggning(LYXLYXLYX) i surfers. Det maste vara ett par och de maste vara gifta eller vart sambos i 2 ar osv.. De vinner alltid en resa, men kan ocksa fa en iPad fran Apple eller cash rekt i handen. Ja, det later helt javla sjukt. jag ska bara sta dar och "fa folk att VILJA ha priser" in princip. Helt sjukt.

Jag far 100$/par, om jag lyckas fa dem att ga pa turen. Ja, jag tanker testa i allafall. Jag har inget att forlora och jag behover pengar, sa i morgon eftermiddag galler det. Om jag har tur sa utvecklar jag val min engelska lite i alla fall. Det ar ju bra!

Ha det gott!
Malin

Kommentarer
Postat av: EWA

Charma dem! Märkligt jobb men vad vet jag! Mitt jobb är också ganska märkligt emellanåt.

2011-03-03 @ 16:14:59
Postat av: Jessica

Heja dig Malin!

2011-03-04 @ 11:23:47
URL: http://barapersika.blogg.se/
Postat av: Ann "Gamla fröken"

Söta Malin, kul att du har det bra. Jag och mina elever saknar dig ;)

Härligt att läsa dina glada inlägg och se bilder ifrån en världsdel jag ännu inte har besökt, men nu när du flyttar dit kommer jag och bor gratis :)

Må gott och många kramar

//Ann

2011-03-04 @ 17:47:09
Postat av: Ann

Håller med Eva, ni borde kunna CHARMA till er mycke kosing. genom att dra en show med gitarr o jonglerande i vikingahattar tex- hoppas det børjar rulla snart- har du nåt Jois?? Vi ær i Bjorli o det har snøat hela dagen -øver en halvmeter. Paula fyller år så brakmiddad på gång med Edgars systrar med familjer. Stor kram på er!

2011-03-05 @ 20:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0